Avatar billede tobiastine Nybegynder
07. november 2005 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktivering af Windows Xp efter ny hardware

Hej alle sammen, jeg har et lidt besynderligt spørgsmål:
Jeg har fået et nyt motherboard, og alt fungere fint,(skulle ikke geninstallere windows) jeg skulle bare installere drivere til motherboardet. Så får jeg den besked at windows skal aktiveres inden 3 dage! Ok fint nok. jeg genstarter så og nu SKAL windows aktiveres INDEN jeg kan logge på! Fint nok! MEN! Da jeg logger på for at aktivere windows, kommer der selvfølgelig en dialogboks frem. PROBLEMET: Dialogboksen forbliver hvid og der sker ikke mere. Der sidder jeg så fast! AHHHHRRRRGGG!
Avatar billede bartz Praktikant
07. november 2005 - 12:33 #1
Du kan også ringe ind til Windows.dk.
Avatar billede tobiastine Nybegynder
07. november 2005 - 12:40 #2
Hvis du mener at jeg skal ringe til det det gratisnummer for at aktivere, så kan det jo ikke lade sig gøre jeg kan jo ikke engang få dialogboksen frem, den er bare hvid.
mvh. Tobias
Avatar billede tobiastine Nybegynder
16. november 2005 - 12:06 #3
jeg har fikset det! Der findes et software som hedder EaseUs som kan gendanne tabte filer, SELV OM DE ER SLETTET, KRYPTERET ELLER HARDDISKEN ER FORMATERET! Et fantastisk program. Jeg takker for alle som har prøvet at hjælpe mig. Tak venner. Med vendlig hilsen Tobias