Avatar billede balou Nybegynder
07. november 2005 - 11:37 Der er 6 kommentarer

Eget Domæne, hvordan.

Er der nogle der kan hjælpe...
Jeg har lige købt et domæne igennem webbyen & har aktiveret det igennem DK Hostmaster,men hvordan i hulen for jeg det til at virke...,jeg har jo en hjemmeside i webbyen..,det er også fint nok,den hjemmeside vil jeg jo gerne have flyttet over på mit eget domæne,men hvordan !!!!!,altså så jeg slipper for at hedde www.*****.webbyen.dk.
Når jeg klikker ind på mit domæne navn er der intet at vise,hvordan for jeg min nuværende hjemmeside flyttet til mit domæne..
Er helt & aldeles fulstændig grøn!!!!!!
Avatar billede phliplip Nybegynder
07. november 2005 - 11:52 #1
Hvis du har købt det igennem webbyen, med henblik på at bruge det til webbyen.. så vil jeg stærkt gå ud fra at det er noget de sætter op.. hvis der ikke sker noget i dag, så havde jeg nok kontaktet webbyen!

Det skal lige siges at jeg ikke har kigget på deres side, for at se hvordan det foregår!
Avatar billede balou Nybegynder
07. november 2005 - 11:59 #2
Ja det er købt igennem webbyen, jeg oprettede det d. 2-11,og aktiverede det samme dag hos DK Hostmaster,hos DK Hostmaster står der at mit domæne er aktivt..,jeg har købt det der hedder Pro-pakken igennem webbyen med eget domæne navn & det var skisme ikke helt billigt..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. november 2005 - 12:05 #3
kontakt webbyen: 70 20 20 81
Avatar billede venturer Nybegynder
07. november 2005 - 12:05 #4
Hvis du har købt pro-pakken vil jeg mene at du bare skal kunne indtaste www.ditdomæne.dk

Vær lige opmærksom på at oprettelse af domænenavne i enkelte tilfælde kan være op til 48 timer om at træde i kraft.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. november 2005 - 12:06 #5
Webbyen support:

Pro domæne (Kun ProPakker kan se dette menupunkt)
Som propakke ejer, er det dette menupunkt du skal ind i, hvis du vil have et domænenavn, fx. 'www.minhjemmeside.dk' (altså der står webbyen.dk i dit hjemmesidenavn). Her kan du gå ind og bestille domænet som er med i prisen, når du har en ProPakke hos webbyen.
Avatar billede balou Nybegynder
07. november 2005 - 12:14 #6
Når jeg går ind under ovenstående menupunkt står der :

Domænet castellascolourpoints.dk er registreret til din hjemmeside og e-mail.

Men når jeg klikker mig ind på mit domæne er der intet at vise....,må prøve at kontakte webbyen