Avatar billede bksupermand Nybegynder
07. november 2005 - 11:05 Der er 2 kommentarer

2003 domain

Hej eksperter.

jeg har en win2003 domain der er er blevet opgraderet i weekenden. Dvs. fra win 2000 til win 2003. Efter dette er der nogle maskiner der ikke kan tilgå DC serveren. Dvs. de kan godt logge på domænet via deres brugernavn m.mere, men når man prøver at tilgå DC serveren kommer en BRUGERNAVN/PASSWORD boks op, som om man ikke er på domænet. Det mærkeligste er så at selvom jeg skriver den rigtige admin konto med password sker der ingenting, dvs. login skærmen bliver stående. Alle disse maskiner er desværre fat32 og er blandet win2k og xp.

hvad kan jeg gøre for at unbdgå installation?? jeg har prøvet at lave nogle af dem om til ntfs men uden held...same problem.
Avatar billede leif Seniormester
07. november 2005 - 11:17 #1
En løsning kan være at geninmelde dem! Boksen med Username/Password kommer fordi serveren ikke har autoriseres brugeren men brugeren er logget ind med Cached login.
Avatar billede bksupermand Nybegynder
08. november 2005 - 10:01 #2
ja det har jeg prøvet. Og når jeg gør det kan jeg kun melde den ind hvis jeg skriver det fulde DNS domain navn. Hvis jeg prøver med domæner alene kan den ikke. Men maskinerne kører ellers godt. Men det eneste mønster er at de alle er fat32..