Avatar billede macpain Nybegynder
06. november 2005 - 20:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Smart device programmering

Jeg vil til at kigge lidt på programmering til smart devices (PDA)

Er der nogen der kender nogle gode bøger eller tutorials til dette(også gerne til C#)?
Avatar billede jpk Nybegynder
07. november 2005 - 08:29 #1
www.pocketpcdn.com har en del artikler og kodeeksempler.

Der er også en "Developer Tools" sektion, der kort beskriver nogle forskellige
udviklingsværktøjer.
Avatar billede macpain Nybegynder
05. februar 2007 - 00:11 #2
Kom lige til at tænke på de gamle spørgsmål jeg har stillet, og så jeg havde denne ude og svømme.

Så jeg lukker lige denne...jeg erindre at jeg såmænd ikke kom til at rode meget med dette emne alligevel. Men det jeg brugte tog jeg direkte ud fra VS2005 med deres SDK, men tak for hjælpen alligevel!!