Avatar billede calo2 Nybegynder
06. november 2005 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med denne action?

Hej!

Jeg har store problemmer med at få denne action til at virke.

http://www.macmerc.com/articles/Graphics_Tips/295

Når jeg vælger load action gennem Photoshop CS, kommer følgende meddelse op på min skærm:-( "Could not load the actions because the file is not compatible with this version of Photoshop."

På siden står at den skulle virke med PS 7.0 og der efter...

Er der en eller flere som kender til denne action og har haft den til at virke eller evt. kan få den til at virke???

Har virkelig brug for at få den til at vrke, da den vil spare mig for MEGET tid:-) Link evt. til en lign. action hvis i kender sådan en. På forhånd mange TAK herfra.
Avatar billede jubee_dk Nybegynder
06. november 2005 - 12:55 #1
Der står at hvis du har problemer kan du læse FAQ. I FAQ står der følgende som sikkert er dit problem :

The download you provided in your tutorial doesn't work. [insert application name] doesn't recognize the .sit file.

A .sit file is a compressed file created with Aladdin Stuffit. If you have Aladdin Stuffit Expander, use it to decompress the file and the resulting files will most likely work just fine. If you don't have Stuffit Expander...

Der er så et link til Alladin Stuffit Expander - så prøv at følge det og skriv så hvad du får af probs
Avatar billede calo2 Nybegynder
06. november 2005 - 14:52 #2
Hej igen. Kan ikke helt forstå det skrevet?-skal min fil omdøbes til *.sit??? Den fil jeg har hentede hedder ComicArtEffect.atn og får tildelt et photoshop action logo.
Avatar billede jubee_dk Nybegynder
06. november 2005 - 15:07 #3
Når jeg downloader får jeg denne fil : MacMerc.comComicArtEffect.atn.sit - dvs en .sit fil !

.sit fil er noget pakkenoget ligesom fx .zip

Stuffit Expander kan benyttes til at pakke .sit filen ud så du kan benytte den på din PC - det er vel en PC du har ;-)

Når du har udpakket .sit filen fremkommer der en .atn fil som du kan bruge i PhotoShop.
Avatar billede calo2 Nybegynder
06. november 2005 - 15:11 #4
Ok, må prøve at benytte Stuffit Expander så. Har prøvet at downloade på ny og en besked om jeg vil gemme følgende: MacMerc.comComicArtEffect.atn.sit Det siger jeg så ja til og den ligger derefter i min Modtagne filer. Trykker jeg derimod på filen får at se hvilken type det er, så hedder den pluseligt een *atn fil???-Måske er det stadig en *.sit fil??? Prøver lige med omtalte program;-)
Avatar billede calo2 Nybegynder
06. november 2005 - 15:33 #5
Jamen så virker den jo;-) Tak for hjælpen. Havde ikke rigtig forstået følgende

(The download you provided in your tutorial doesn't work. [insert application name] doesn't recognize the .sit file.

A .sit file is a compressed file created with Aladdin Stuffit. If you have Aladdin Stuffit Expander, use it to decompress the file and the resulting files will most likely work just fine. If you don't have Stuffit Expander...)- da min fil hed *.atn når jeg kiggede nærmere?