Avatar billede godthob Nybegynder
06. november 2005 - 10:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger hjælp

Hej
Jeg søger en der kan hjælpe mig med at lægge en Adsens søge søjle fra Google ind på en side, http://www.restfliser.dk søjlen skal ligge i venstre side, over ved menuen, er der mon en der kan det for mig, jeg er ikke så skrap at jeg selv vil prøve.
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. november 2005 - 10:59 #1
Du har koden:

<td></td>
  </tr>

</table>
</body>

Har du prøvet om det ikke "bare" er at putte koden mellem: <td></td>?
Avatar billede godthob Nybegynder
06. november 2005 - 11:14 #2
I index filen, eller hvor
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2005 - 11:20 #3
1. Dit spørgsmål har ikke noget med PHP at gøre
2. Din overskrift er elendig
3. Beskriv dit problem bedre så får du nok bedre hjælp
Avatar billede godthob Nybegynder
06. november 2005 - 11:25 #4
Jeg ved ikke om det har noget med php at gøre, siden er lavet i php, det jeg skal have er en Adsens google søjle plaseret i venstre side på min side 160 x 600 http://www.restfliser.dk og da jeg ikke har en snus forstand på det, regnede jeg med at kunne få lidt hjælp, men hvis ikke det er det rigtige sted, undskylder jeg meget
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. november 2005 - 12:04 #5
Det gør nok! :o)
Men ja, det kunne meget vel være i index filen.
Men omvendt kommer det helt an på hvordan dit site er bygget op.
Avatar billede godthob Nybegynder
06. november 2005 - 12:12 #6
Ja okay,men jeg ved ikke hvordan den er bygget op, jeg har købt siden færdig og jeg kan ikke få hjælp der hvor jeg har købt den, men hvis du er frisk kan jeg sende ftp. logind til dig på mail, så kan du måske se hvad der skal gøres.
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. november 2005 - 12:53 #7
Er det ikke en smule risky synes du?
Men du kan prøve at kontakte mig på MSN: jakobdo (at) hotmail (dot) com
Så kan vi lige snakke om, om det evt er noget jeg kan hjælpe med!
Skal dog ud af døren, så er hjemme senere i aften!
Avatar billede godthob Nybegynder
06. november 2005 - 12:56 #8
Okay
Avatar billede godthob Nybegynder
26. december 2006 - 10:54 #9
Okay