Avatar billede dinubamsen Nybegynder
05. november 2005 - 20:32 Der er 8 kommentarer

Mp3 afspiller defekt, hjælp

Jeg har en Amitech Freeman mp3 afspiller og jeg har brug for hjælp. Når jeg tilslutter et headset så dur den venstre øreprop aldrig ! Har prøvet at rense "hullet til stikket" med sandpapir men det hjalp ikke. Nogen forslag ?
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
05. november 2005 - 20:40 #1
det skal dog siges at hvis man sætter stikket i på en bestemt måde kan den venstre øreprop godt spille, men ved den mindste bevægelse går den ud igen
Avatar billede pidgeot Nybegynder
05. november 2005 - 20:43 #2
Det lyder snarere som om det er dine høretelefoner den er galt med. Prøv et andet sæt.
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
05. november 2005 - 20:47 #3
har prøvet 4 sæt :)
Avatar billede c-holst Novice
05. november 2005 - 20:48 #4
reklamation?
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
05. november 2005 - 20:58 #5
hva?
Avatar billede c-holst Novice
05. november 2005 - 21:29 #6
har du stadig garanti/reklamationsret på afspilleren ville jeg nok henvende mig hos forhandleren.
Da du har forsøgt dig med sandpapir, kan de jeg nok henholde sig til, at du selv har ødelagt tingen

Har du mod på det, kan du jo skille den ad, meget forsigtigt og systematisk, lokalisere stikket, og se om du kan komme til at pille lidt ved de forskellige dele. hvis der er tale om en løs forbindelse, kan du måske selv fixe det.

Du skal ikke prøve en rep selv hvis der er garanti tilbage
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
06. november 2005 - 10:16 #7
Der er ikke garanti tilbage :(
Avatar billede c-holst Novice
06. november 2005 - 13:58 #8
Du kan jo undersøge hvad en reperation vil koste i forhold til hvad en ny vil koste. kan ikke lige finde prisen på din

Da den i forvejen er ubrugelig og evt skal kasseres, ville jeg personligt forsøge mig med en rep hvis det er muligt