Avatar billede fuzion Nybegynder
05. november 2005 - 16:08 Der er 3 kommentarer

Proxy desktop - explorer.exe - programfejl - WHAT

Modtager periodisk følgende fejl:

Proxy Desktop: Eplorer.exe - programfejl
instruktionen ved "0x029b116e" refererede hukommelse ved "0xb568ffff". Hukommelse kunne ikke "read"

har ingen anelse om hvorfor eller hvordan jeg skal afhjælpe.....
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2005 - 16:39 #1
Du kan lige kan prøve følgende.

Gå i Denne computer, klik på funktioner -> mappeindstillinger.
Sæt prik i "åbn hver enkelt mappe i seperat vindue"
Faneblad: VIS - sæt flueben i "Start mappevinduer i en seperat proces"
Tryk anvend og ok.

Hvis det virker, så prøv efterfølgende, kun at køre med den ene og se om ikke det er nok.
Jeg tror nemlig, at det kun er nødvendig med "Start mappevinduer i en seperat proces"
men jeg er ikke 100% sikker.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
05. november 2005 - 16:53 #2
Ram fejl?

Prøv at teste dem med dette program. http://www.memtest86.com/

Har du to blokke kan du skiftevis tage dem ud for at se om der er forskel.
Endelig kan du have for lidt ram...
Avatar billede haverslev Novice
06. november 2005 - 01:30 #3
Jeg har et forslag mere, hvis du kører med et Web baggrunds billede på dit skrivebord, så kan det evt. også give den fejl, hvis den er med links eller synkronisere osv.

Prøv at H-klikke på dit skrivebord, klik på Egenskaber, klik på Skrivebord, klik på knappen Tilpas skrivebord.
Faneblad Web, fjern flueben fra Min aktuelle startside.