Avatar billede carloz Nybegynder
05. november 2005 - 12:10 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ang. IBM dockingstations

Hej,

Jeg skal ud og have fat i en dockingstation til en ibm thinkpad t42. Imidlertid er jeg blevet i tvivl om, hvad jeg skal vælge. Umiddelbart ligger ThinkPad Port Replicator II lige til højrebenet. Imidlertid, og her kommer første spørgsmål, er der kun 1 USB-indgange, så vidt jeg kan se - er det rigtigt? Da jeg har printer og tastatur/mus på USB, har jeg med garanti brug for flere usb-indgange.

Imidlertid findes der også Mini Dock. Er der nogen, der har kendskab hertil?

Jeg vil i det hele taget gerne høre pro's and con's for de to docks.

Mvh. Kristian
Avatar billede alichu Nybegynder
06. november 2005 - 18:21 #1
Hey kristian.

Det du spørg om er at du ikke kan finde en dockingstation til ibm thinkpad t42 med flere end 1 USB stik?
Hvis det er rigtigt så se her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=57779
Avatar billede alichu Nybegynder
06. november 2005 - 18:23 #2
Avatar billede carloz Nybegynder
06. november 2005 - 18:51 #3
Hej,

Har nu luret det med, at der er 4 USB'er i Mini Dock'en. Det jeg gerne vil spørge om, er, om der er nogen, der har nogle erfaringer med mini dock'en. Egentligt et stille og roligt spgl. (måske ikke 60 point værd ;)).

Jeg lader lige tråden stå en uge endnu, før jeg giver point.

Mvh. Kristian