Avatar billede jfj Nybegynder
04. november 2005 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af filer fra Win CE til Win 98/XP

Hej

Jeg har en HP 320 LX palmtop og jeg vil høre om der er nogen som kender et program der kan konvertere filformatet fra Win CE : Microsoft Pocket Excel og Word til formater for Microsoft Excel og Word til win 98/XP.

Det vil være noget hurtigere og nemmere at konvertere filerne på den stationære og så kopiere dem over på/fra CF kortet frem for at bruge den serielle forbindelse.

mvh
jfj
Avatar billede axb Nybegynder
06. november 2005 - 21:19 #1
Det bedste program er helt klart Active Sync, der konverterer samtidigt med at filerne overføres den ene eller anden vej.
Avatar billede jfj Nybegynder
06. november 2005 - 23:32 #2
Ja, det program har jeg, men det er langsommeligt med dataoverførsel på Com porten.  Min tanke er, at det er meget hurtigere at sætte et CF kort i kortlæseren og så kopiere filerne over i et konverterings program på pc'en.  Jeg mangler blot sådan et program.
Avatar billede ajenbo Nybegynder
10. december 2005 - 00:49 #3
I win2005 er det ikke nødvendigt at konvatere filerne.
Avatar billede jfj Nybegynder
19. august 2010 - 09:29 #4
tak til alle som hjalp