Avatar billede zimmer30 Nybegynder
04. november 2005 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Modtage mail fra gl. udbyder

Jeg er lige skiftet fra tele2adsl til cybercity. Kan jeg ikke blive ved med at modtage mails fra tele2??

I helt gamle dage (for ca. 5 år siden) havde jeg internet med alm. analog modem, og der kan jeg faktisk tjekke/modtage mails stadig.

mvh

Zim
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. november 2005 - 20:39 #1
Det er helt op til tele2 hvis de beslutter at nedlægge dig fordi de ønsker at anvende den ressource du optager til noget andet, så gør de det. Grunden til at du stadig kan anvende den du havde til dit moder er sikkert at denne ressource bare står og ikke kræver noget. Det er ikke sikkert at den for lov til det når vi taler ADSL
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. november 2005 - 21:05 #2
samtlige af mine gamle udbydere modtager jeg stadig mails fra, kan dog ikke redigere hjemmesiderne, men de findes stadig væk..O).??
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
05. november 2005 - 09:24 #3
Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem så?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. november 2005 - 09:27 #4
hvad er problemet..?
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
08. november 2005 - 20:58 #5
Jeg kan jo stadig ikke modtage mails fra tele2adsl
SKAL jeg have fat i tele2 og høre om de har lukket min gl. e-mails
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. november 2005 - 21:16 #6
hvis du ikke abonere kan du ikke forvente at modtage mails, fra kontoén.
Avatar billede easywebhost Nybegynder
30. november 2005 - 21:00 #7
Zimmer30....

Når man lukker sin konto hos en udbyder ryger den email adresse man havde hos dem også, det er der intet unaturligt i.

Vil du være sikker på at beholde den skal du købe et domæne med tilhørende mail/webhotel, så kan du skifte udbyder og beholde din mail-adresse.

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede nalkapon Nybegynder
28. februar 2006 - 21:55 #8
Godt nok er det længe siden der er blevet skrevet til dette spørgsmål men vil bare tilføje at når man opsiger abonnementet går der ca 6-8 måneder hvor mailadressen automatisk bliver slettet.
I gamle dage behøvede man ik at opsige abonnementet så der er mange der stadig bruger dialup mailsene.