Avatar billede coool Nybegynder
04. november 2005 - 18:40 Der er 7 kommentarer

Kan en lave min Hjemmeside

Hejsa er der en som kan hjælpe med at lave en hjemmeside til mit Firma......det er et vagt firma som hedder Vagt_Kingo
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
04. november 2005 - 18:42 #1
det kommer an på hvor stor den skal være og hvilke krav du stiller til den
send evt mail på peter.faarup@gmail.com så kan jeg se på det !
Avatar billede pehory Nybegynder
04. november 2005 - 18:55 #2
Du er meget velkommen til at skrive til mig på peter @ peterrytter . dk (fjern mellemrum) - så finder vi ud af en løsning der passer til dit firma.
Avatar billede coool Nybegynder
04. november 2005 - 18:59 #3
har sendt mail
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
04. november 2005 - 19:01 #4
ok tak
Avatar billede no_doubt Nybegynder
04. november 2005 - 20:30 #5
du må også kontakte mig på mark.mikkelsen@mail.dk
Avatar billede roenving Novice
06. november 2005 - 04:16 #6
-- og alle de glade amatører skriver selvfølgelig deres email direkte i offentlige fora, men de skifter måske alligevel til en anden ?-)

-- no offense, men måske skulle man lige lære hvordan indernettet fungerer ?-)
Avatar billede roenving Novice
06. november 2005 - 04:17 #7
PS. Og I husker selvfølgelig Ekspertens regler om uddeling af point, så der ikke lige pludselig kommer en anmeldelse om ulovlig point-overførsel !-)