Avatar billede tabbert2003 Nybegynder
04. november 2005 - 17:12 Der er 4 kommentarer

Autosvar i Outlook 2002

Hvordan opretter man autosvar, i Outlook 2002?
Office-ass. siger, at der skal være en ting under Tools, som skulle hedde out of office assistant, men den har jeg ikke.
Hvad gør jeg?
Har prøvet at installere outlook igen, men det hjalp ikke.
Hjælp......!
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2005 - 17:24 #1
Avatar billede mile Juniormester
18. november 2005 - 12:40 #2
Prøv lige at tjekke om den er deaktiveret:

Hjælp
Om Microsoft Outlook
Knappen "Deaktiverede elementer"
Hvis der ligger noget så markér det og klik på "Aktiver"
Se om du har fået "Ikke tilsede assistenten" under menuen Funktioner
Avatar billede mile Juniormester
18. november 2005 - 12:42 #3
Hvis der går helt ged i det kan du oprette en regel, hvor du lader serveren svare vha. bestemt mail. Forskellen er at den besked kommer hver gang, mens at besked fra ikke til stede assistent kun kommer én gang. Dvs. skriver den samme person til dig flere gange, isa - 1 gang - reglen hver gang.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2006 - 06:59 #4
Er problemet løst?