Avatar billede hextoria Nybegynder
04. november 2005 - 15:05 Der er 6 kommentarer

Automatisk udfyldning af felter

Hvis jeg har 3 felter "navn, efternavn, id". Hvordan kan jeg så lave at når jeg taster id ind kommer automatisk navn, og efternavn ind.??
Navn, efternavn skal den have fra en MysqlDB.
Avatar billede bromer Nybegynder
04. november 2005 - 15:06 #1
Du kan lave en lille kanp der submitter form og derefter henter data ud fra databasen. Du kan også hente alle data (ikke anbefalesesværdigt) ud fra basen og indsætte det med noget javascript.
Avatar billede hextoria Nybegynder
04. november 2005 - 15:31 #2
Hvordan gør jeg det, altså det der med java. HVad hedder sådan en funktion?
Avatar billede bromer Nybegynder
04. november 2005 - 15:38 #3
Det er for det første javascript. Og det er nu en funktion du selv skal skrive. Må man se din kode?
Avatar billede hextoria Nybegynder
04. november 2005 - 16:00 #4
har intet kode endnu, det var det jeg håbede jeg fik her inde.
Avatar billede bromer Nybegynder
04. november 2005 - 16:02 #5
Du har heller ikke noget med en form etc? Det er jo meningen at du skal skrive din kode selv og vi så hjælper dig når du går i stå.
Avatar billede hextoria Nybegynder
04. november 2005 - 16:05 #6
Tror jeg lukker spørgsmålet. EVT send svar og du får point.

Fandt en masse om det da jeg skrev Automatisk udfyldning" Tak for venligheden og hurtigt respons.