Avatar billede rend Nybegynder
03. november 2005 - 21:37 Der er 5 kommentarer

4 Delt Side

Jeg skal bruge en side som er delt i 4 kvadrater (ligestore) med et banner som fylder hele toppen af siden, altså 5 felter i alt, siden må gerne være simpel og skal tage udgangspunkt i bolia.
Banneret skal være det samme som der bruges på www.bolia.com altså de 5 billeder..

Nogle der kan mixe noget sammen til mig?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
03. november 2005 - 22:00 #1
er det hele designet eller bare en skabelon ?

her er der en skabelon hvor der er 4 kvadrater og en top !

<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Banner</title>
</head>

<body>

<div align="center">

<table border="1" id="table1">
    <tr>
        <td colspan="2" height="40">
        <p align="center">Banner</td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="200" height="200">&nbsp;</td>
    </tr>
    <tr>
        <td width="200px" height="200">&nbsp;</td>
    </tr>
</table>

</div>
<p align="center">&nbsp;</p>

</body>

</html>
Avatar billede rend Nybegynder
03. november 2005 - 22:38 #2
Meget gerne hele designet hvis muligt... skal ikke være noget vildt, bare simpelt, men gerne med et mellemrum mellem de 4 kvadrater, og så noget effekt så det kommer til at se ud som de er adskilt af nogle runde streger..
Avatar billede rend Nybegynder
03. november 2005 - 22:40 #3
ja eller runde er vel forkert ord.. nærmere buede..
Avatar billede skovge Novice
04. november 2005 - 09:54 #4
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
04. november 2005 - 15:41 #5
skal de 4 kvadrater bare være tomme og så lidt mellemrum mellem og et banner i toppen men, kunne du forklare ligt mere om hvordan banneret skal se ud og hvilket tema osv det skal være !