Avatar billede evoluzia Nybegynder
03. november 2005 - 16:34 Der er 7 kommentarer

Angivelse af startside

Hej, jeg har haft gang i en lille opdatering af en side.
Og nu da jeg er færdig har jeg lagt den ud på et webhotel med SmartFTP (www.skynet.dk tror jeg det er).
Og nu har jeg så det lille, muligvis meget enkle problem med startsiden. jeg vil gerne have at når man går ind på siden, så dkal den gå ind i www.side.dk/index.html men istedet går den ind i www.side.dk/backup/index.htm, altså den går ind på den gamle som nu ligger som en backup. og så er mit spørgsmål: Hvordan angiver jeg startsiden så den går ind på www.side.dk/index.htm..

Jeg har prøvet at gå ind på skynet's hjemmeside for at se om det er muligt at gøre det derinde fra, men lige pt. virker den ikke..

Det skal så også lige siges at jeg er total ny til det her hjemmeside-fis :)
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
03. november 2005 - 16:36 #1
dvs at når du trykker www.side.dk går den ind på www.side.dk/backup/index.htm ?
Avatar billede evoluzia Nybegynder
03. november 2005 - 17:26 #2
Nemlig...
Avatar billede leif Seniormester
03. november 2005 - 18:32 #3
Du må have en index.html eller default.html eller lign. som beder den om at henvise til /backup/index.html
Avatar billede evoluzia Nybegynder
03. november 2005 - 19:16 #4
Nej.. mener ikke at have nogle sider der henviser til /backup/index.htm, da det nye og det gamle (det der ligger i backup) ikke har nogen sammenhæng.. prøver at slette mappen Backup, bare for at prøve og se om den så vil ændre det
Avatar billede leif Seniormester
03. november 2005 - 19:33 #5
Hvis du skriver domænet kan vi måske se hvad der sker.
Avatar billede evoluzia Nybegynder
04. november 2005 - 12:55 #6
Har fundet ud af det.. men ellers tak for forslagene..
Avatar billede leif Seniormester
04. november 2005 - 13:06 #7
Hvad var problemet ?