Avatar billede sanielsen Nybegynder
03. november 2005 - 15:02 Der er 6 kommentarer

Skift fra Route66 til tomtom

Jeg har fået en HP iPAQ rz 1710, hvor der fulgte Route66 Navigate med. Den virker ikke optimalt, og jeg havde faktisk ønsket mig en tomtom navigator. Hvad skal jeg købe for at skifte - er det nok med software? På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Susanne
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
03. november 2005 - 15:07 #1
Ja det burde faktisk være nok at købe nyt software, selvom det selvfølgelig kommer til at koste en del. De ting du skal lægge mærke til er: Sikre dig at TomTom kan arbejde sammen med den GPS du har(burde ikke være et problem) og sikre dig at PDA lever op til de hardware krav som der bliver stillet fra TomTom's side.

// RBJ_FP
Avatar billede sanielsen Nybegynder
03. november 2005 - 15:31 #2
Tak for hjælpen
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
03. november 2005 - 15:37 #3
og her er et svar
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. november 2005 - 19:59 #4
husk at lukke dine spørgsmål!
Avatar billede sanielsen Nybegynder
03. november 2005 - 23:37 #5
Dette var mit første spørgsmål. Hvad vil det sige at "lukke et spøgsmål" og ved du, hvor jeg kan finde en vejledning?

På forhånd tak
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. november 2005 - 08:47 #6
acceptere et svar er at lukke et spørgsmål.