Avatar billede sanielsen Nybegynder
03. november 2005 - 14:56 Der er 2 kommentarer

Køb af tomtom

Jeg har fået en HP iPAQ rz 1710, hvor der fulgte Route66 Navigate med. Den virker ikke optimalt, og jeg havde faktisk ønsket mig en tomtom navigator. Hvad skal jeg købe for at skifte - er det nok med software? Virker Route66' GPS-modtager, hvis jeg skifter.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Susanne
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. november 2005 - 15:14 #1
Route66 GPS'en er formentligt en standart GPS, der virker via en Com port (eventuelt via Bluetooth) Softwaren tager bare fat i denne komport og læser alle de data der kommer på den. Derfor kan du bruge en hvilken som helst software til at læse dine GPS data og overføre dem til autoroute, eller hvad du måtte ønske.

Men du kan jo teste det. Foreksempel med dette program: http://gps.pdatopsoft.com/PocketPC/GPS-Speed-Sentry Hvis det kan virke med din GPS, så kan Tomtom også.
Avatar billede sanielsen Nybegynder
03. november 2005 - 15:33 #2
Tak forhjælpen