Avatar billede colde Nybegynder
05. november 1999 - 15:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Netraiders -kan den bruges?

Kan min site
Avatar billede colde Nybegynder
05. november 1999 - 16:48 #1
ja
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. november 1999 - 19:47 #2
Point-svindel?

/Rob
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 1999 - 20:39 #3
nej han svarer jo selv på lortet... men han er vist lidt dum hehe
Avatar billede manon Nybegynder
06. november 1999 - 05:09 #4
Man burde næsten betale et "gebyr" for sådan noget.
Avatar billede hobbez Nybegynder
07. november 1999 - 11:44 #5
Hvis fejlen vedr. point stadig eksisterer så tjente han 30 point ved at svare på sit eget Q.

/Rob
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. november 1999 - 11:49 #6
nej for fanden, det er ikke sådan fejlen er! men kommer ikke til at tjene point på at svare på sine egne spm som er tildelt et postitivt antal point!
Avatar billede colde Nybegynder
08. november 1999 - 17:57 #7
Hvem kaldte mig dum? Alle kan jo lave en fejl det her er min 6. dag på Eksperten!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. november 1999 - 18:27 #8
hvor fedt er det at stille et spørgsmål og selv svare på det?
Avatar billede colde Nybegynder
09. november 1999 - 09:35 #9
Hey det var en upser har du aldrig dummet dig?
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. november 1999 - 10:16 #10
cyberesben: Da jeg testede fejlen (jf. tidligere tråd) så bestod fejlen i, at man tjenete point ved at svare på sine egne spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=5402). Altså; hvis colde havde 100 point, stiller et spørgsmå til 30 point og selv svarer på det, så ender han med 130 point.

Men jeg ved ikke om fejeln er rettet.

Og colde:  Ovenstående er baggrunden for at jeg skriver "Point-svindel?". Jeg kan ikke se om du kun er '6 dage gammel' her på Eksperten.

/Rob
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. november 1999 - 19:00 #11
hobbez>> det var et helt andet trick han brugte... hvis man opretter et spm og svarer på det, sker der ikke andet end at man kan stige lidt i point på den lokale top10 for den kat. man nu har oprettet det i...