Avatar billede nemet Nybegynder
02. november 2005 - 23:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog i på en ikke freme side

Hejsa...

Nå nu har jeg så igen et spørgsmål.
Jeg sidder og er igang med at lave etn hjemmeside, som endeliger blevet ok.

Nu er jeg så kommet der til hvor jeg gerne vil have en gæstebog elller et messegebord på siden.

Jeg vil ikke ha en af de der gratis hostet gæstebøger med raklamer osv.

Min side er denne gang ikke byggede op i fremes eller på anden måde opdelt, det er bare en helt normal html side.

Jeg har siddet og læst på op til flere spørgsmål herinde og er lidt i tvivl om hvordan jeg får en glæstebog til at virke på min side.

Hvis det er total sort det jeg skriver så sig endelig til, så må jeg prøve at uddybe mig.

fakta er. min side har ingen frems eller ifrems, skal jeg lave dette for at få en gæstebog til at virke?

/nemet
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
02. november 2005 - 23:32 #1
jeg kan godt hjælpe dig...har du selv en gæstebog eller søger du en... for hvis du søger en har jeg den !
Avatar billede nemet Nybegynder
02. november 2005 - 23:50 #2
Jeg søger også en, men som kan ligge på min egen side, uden at jeg skal bruge en fremmede server til at hoste den!

Kan du også fortælle mig, hvordan jeg sætter den op og hvordan jeg holder orden på den?

Og jeg vil også gerne selv kunne lave layoutet om..

/nemet
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
02. november 2005 - 23:51 #3
har du evt msn så er det en del nemmere at overføre gæstebogen og så kan jeg vise dig det !
Avatar billede nemet Nybegynder
02. november 2005 - 23:52 #4
anders_t@msn.com

/nemet
Avatar billede nemet Nybegynder
02. november 2005 - 23:56 #5
Som sagt så har jeg ikke fremes på siden, gør det nogle forskelle?

/nemet
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
03. november 2005 - 00:42 #6
jeg lægger lige et svar :P
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2005 - 10:44 #7
<ole>

Det er der ingen grund til, med mindre løsningen er tilgængelig på Eksperten ... E's regler, du ved  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2005 - 10:47 #8
Her er vist tale om ulovlig pointtildeling:
    http://www.eksperten.dk/regler.phtml

- se: §2.1.12 og §2.1.13
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2005 - 11:02 #9
Der er vist noget, du må forklare en CoAdmin:
    http://www.eksperten.dk/spm/661381
    http://www.eksperten.dk/spm/661379
Avatar billede nemet Nybegynder
03. november 2005 - 13:57 #10
Ja har fået en påtale om det, da jeg ikke var klar over det, jeg beklager naturligvis at jeg gav flere points...

Jeg undskylder mange gange, og lover at det ikke vil gentage sig.

/nemet
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2005 - 14:01 #11
Modtaget - og så er der ingen, der har problemer med noget  ;o)
Avatar billede nemet Nybegynder
03. november 2005 - 14:32 #12
Det var heldigt.... Beklager igen

/nemet
Avatar billede roenving Novice
04. november 2005 - 11:48 #13
Dette er en klar og åbenlys overtrædelse af reglerne, hvorfor begge brugere vil blive deaktiveret, hvis ikke pointene tilbageføres i mindst 2 af spørgsmålene !-)

mvh
/coadmin
Avatar billede nemet Nybegynder
04. november 2005 - 15:32 #14
Okay, men hvordan tilbageføre man points til en anden bruger?

/Nemet
Avatar billede roenving Novice
04. november 2005 - 16:20 #15
Det gør modtageren ved at oprette et tilbageføringsspørgsmål !-)