Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 16:30 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Banner!!!

Jeg skal bruge 3 forskellige seje og sjove bannere til denne side www.biver.dk ! Jeg vil give 50 point for et banner og 15 point for et godt foreslag!
Avatar billede klas Juniormester
20. april 2001 - 16:35 #1
Har ikke lige tid til at lave et banner  -  Men målige kommentere dette:

Et lille regnskab:
Dit banner bliver vidst på vores side 100 gange
Pris: 10.00 kr.

Heh . . i må sq have en god salgschef :o)

I kan godt glemme alt om at sælge banners for 10øre stykker på jeres site.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 16:36 #2
Du skal også bare lave et banner til os! Prisen falder også snart!
Avatar billede klas Juniormester
20. april 2001 - 16:36 #3
hov . . mop lige mig lidt .. Jeg læste forkert . .troede at i havde skrevet forkert på siden så der stod 10.000 kr.  ;o)

Men den er jo god nok.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 16:38 #4
Burde man ikke kunne sælge det for 10 øre?
Avatar billede klas Juniormester
20. april 2001 - 16:40 #5
Nope desværre  . . Prisen er langt nede - Især fordi det ikke er et specielt site, som henvender sig til nogle bestemte mennesker ..

Hvis det nu havde været en side so mhandlede om tøjstil, kunne man kræve lidt mere, for så ville fx. H&M måske være intersserede i at annoncere da det rammer deres målgruppe perfekt.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 16:41 #6
Nå havd med 5 øre?
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 16:44 #7
Er det ok hvis jeg laver et i Flash?? Hvad skal teksten være??

-Jonas
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 16:47 #8
Er det smart - der skal man jo have et program for at se!
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 16:55 #9
Alle nyere browsere som feks internet explorer har det indbygget i! Det er ikke det du skal være nervøs for !

Ps. Jeg er allerede Igang!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 16:55 #10
Okay!
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 17:03 #11
Har du ikke noget foretrukken text??
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 17:13 #12
Jeg venter altså lige med at lave videre indtil du har noget text eller grafik!
Avatar billede klas Juniormester
20. april 2001 - 17:22 #13
\"  Alle nyere browsere som feks internet explorer har det indbygget i!  \"

Øøh .. hvad så med de gamle  :o)

Lav det så den automatisk vidre stiller til et alm. gif banner hvis brugeren ikke har flash
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 17:42 #14
Det var også meningen at i skulle finde på noget text at skrive og sådan!
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 18:14 #15
Jeg tror ikke der er mange der kører med en gammel opera browser! Det er heller ikke kun den supernyemegaopdaterede der har det men også et par versioner tilbage!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
20. april 2001 - 18:15 #16
okay - hvad med text?
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. april 2001 - 19:45 #17
Tjaa, røvkedelig side men derfor kan jeg da godt lave et banner til den.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
21. april 2001 - 11:10 #18
Så gør det!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
22. april 2001 - 13:00 #19
Jeg bruger lige pointene på noget andet!