Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
02. november 2005 - 14:26 Der er 21 kommentarer

Hvordan får jeg Quick Start til at gælde for all users?

som i overskriften... jeg vil gerne have at jeg kan lave en quick start i all users, således at jeg kun har brug for at ændre 1 sted, istedet for at skulle ændre indstillingen for alle brugerne...

På forhånd tak
Ejdesgaard
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 14:29 #1
... hvad mener du med "quick start" ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 14:30 #2
Nååå - det er den der kaldes [Hurtig start] i baren nederst (DK udgave af XP) ?
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
02. november 2005 - 14:35 #3
ja:) jeg er bare vant til at kalde det Quick Launch...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 14:44 #4
Som default ligger den jo i
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\ (diverse GENVEJE)

Og du vil gerne have den til at eks. ligge i
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch (diverse GENVEJE)

og virke...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 14:46 #5
.. jeg har et par stykker liggende i
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch - de ka' dog ikke ses i min bruger login's [Hurtig start] liste -

Hmmm...
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
02. november 2005 - 14:52 #6
hmm... underligt... jeg har ikke en mappe der hedder C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Internet Explorer:/

kan det være fordi jeg kører med sp1?
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2005 - 14:56 #7
Har du husket prik i "Vis skjulte filer og mapper" under Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
02. november 2005 - 14:59 #8
ja
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
02. november 2005 - 15:00 #9
jeg har C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft , men internet explorer og dermed quick launch mapperne er der ikke.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 15:02 #10
(Måske er det en SP2 'ting'?)
Avatar billede screem_brille Novice
02. november 2005 - 15:39 #11
opret den selv mappen i all users, så virker det (og nej den er der ikke pr default)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 15:46 #12
... kunne forestille mig at
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

altså \Quick Launch\ mappe er blevet oprette af et af de programmer som har/havde genveje der ?
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
02. november 2005 - 16:19 #13
majsmarken: det er det ikke, har tjækket på en xp sp2.

screem_brille: hvordan får jeg så xp til at kigge i mappen "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch" i stedet for standard mappen??
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
02. november 2005 - 16:36 #14
Måske kan du bruge denne her? http://www.makronet.dk/?Ref=VisEDBArtikel&ID=49
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. november 2005 - 14:34 #15
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
07. november 2005 - 15:44 #16
majsmarken, jeg har ikke fundet en, for mit vedkommende, brugbar løsning...
Jeg har fået at vide af en, at det ikke kan lade sig gøre, men det ville være underligt syntes jeg.
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:25 #17
brug for mere hjælp ?
Avatar billede ejdesgaard Nybegynder
01. januar 2006 - 21:57 #18
ja, har stadig ik fundet en nem måde at gøre det på
Avatar billede screem_brille Novice
01. januar 2006 - 22:00 #19
så vil jeg påstå det ikke kan lade sig gøre
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 22:56 #20
brug for mere hjælp ?
Avatar billede grace45 Nybegynder
22. oktober 2010 - 19:18 #21
Hej min kære,
Hvordan har du i dag, jeg håber, at alle er godt med dig. Jeg er ked af at bekymre dig med min Forslag til et forhold med dig, men jeg ved, at du vil imødekomme min anmodning i god tro og forståelse. Jeg har brug for dig i forretningsbetingelser og rådgive. Mit navn er Grace Dabah jeg bare gik gennem din profil har ingen andre muligheder end at lade dig vide, at jeg er interesseret i at have et forhold med dig, vil jeg også gerne vide dig mere, kan du sende en mail til min e-mail adresse (grace_11dabah @ yahoo.com), så jeg kan sende dig flere oplysninger om mig selv inklusive mit billede. Jeg tror, vi kan gå herfra. Men huske på, at kærlighed ikke har nogen farver barriere, ingen uddannelsesmæssige tilbage jorden barriere, ingen socio-økonomiske barrierer, religiøse, sprog, nationalitet eller afstand hindring, det eneste vigtige der er kærlighed. Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor.
Med venlig hilsen,
Miss Grace.