Avatar billede mmbn Nybegynder
02. november 2005 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

UML værktøj, gerne integreret med visual studio .net

Nogen der ved om der findes nogen gode, gerne gratis, uml programmer til at generere diagrammer ud fra en solution? altså med alle relationer ol.
Avatar billede bitsch Nybegynder
02. november 2005 - 18:29 #1
Gratis er det ikke, men Visual Studio 2005 har en Class Designer som løser de flestes behov (bruger den selv, men den er ikke tilgængelig i Express versionen så vidt jeg ved), alternativt er Visio et fint værktøj.
Avatar billede moykal Nybegynder
05. november 2005 - 02:50 #2
Der kommer en vis understøttelse i VS 2005, der netop er RTM. Set en video om det for nylig på channel9, men kan ikke lige finde den. http://channel9.msdn.com
Avatar billede mmbn Nybegynder
08. november 2005 - 12:10 #3
har downlodet Rational XDE trial, der fint integrerer med visual studio, og jeg også prøvet Borland together for visual studio .net så de virker
Avatar billede mmbn Nybegynder
08. november 2005 - 12:11 #4
kunne heller ikke finde hprogrammet du skrev om, og jeg bruger visual 2003