Avatar billede JohnVamos Nybegynder
02. november 2005 - 06:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger en programdel

Script format: PHP

Database format: MySQL

Det idelle PHP Script skulle gøre det muligt for vores Dj medlemmer på vores site
At kunne Add, Edit/Modify eller delete en række forudvalgte spørgsmål som alle er i tekst
Format. Der er tale om 29 spørgsmål .

Hver enkel Dj må kun være i stand til at kunne redigere deres egen profil som skulle kunne lageres i en MySQL database og sende en e-mail mig som admindtrator.  Databasen skulle kunne fungere i et lukket system,  forstået sådan at når, de er logget ind på siden, får de mulighed for at redigere deres profil vis deres ”My account”

Kunne nogen her være behjælplig med at finde eller lave et sådan script, ville vi bliver meget glade..
Det gør ikke noget hvis det skulle komme koste noget hvis det er noget der ikke findes som færdig script,  men skal fremstilles…

Venlig hilsen  Daddyc
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. november 2005 - 07:16 #1
Du kan prøve at kontakte mig på msn: jakobdo (at) hotmail (dot) com så kan vi lige snakke nærmere.
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
02. november 2005 - 13:51 #2
Det skulle jeg gerne have gjort nu,  men kan ikke dig nogen steder!!  underligt !!
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
06. februar 2006 - 16:29 #3
Hej jakob.. så er det jo tid til at du får dine pont her også !  først vil jeg gerne sige tak for et veludført arbejde,  og du er alid velkommen til at bruge vores website som reference til dit kunnen..nndrop en besked og du modtager dine point..
Tak for denne gang  John..
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. februar 2006 - 16:31 #4
Svar! :o)
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. februar 2006 - 16:41 #5
Takker for point!