Avatar billede komski Nybegynder
01. november 2005 - 21:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg en port forward på min Dlink 604.

Jeg har købt en IP-telefon adaptor, men den falder ud hele tiden. Og jeg har fået at vide, at jeg skal lave en port forward på min router. Men hvordan gør jeg det? Jeg har min adaptors IP adresse, men jeg ved ikke hvordan jeg åbner en port i routeren ind til den. Min router en en DLink DL604

Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede levich Nybegynder
01. november 2005 - 21:44 #1
Avatar billede levich Nybegynder
01. november 2005 - 21:45 #2
Avatar billede komski Nybegynder
01. november 2005 - 21:57 #3
Jeg kan se at det er en 604v2 jeg har, men  min adaptors ip adrese kan ikke indtastes, for den har 5 og ikke 0 som anden sidste tal.
Avatar billede levich Nybegynder
01. november 2005 - 22:04 #4
Tja, det tror jeg ikke, at der gør noget. Funktionen med at indtaste den sidste del af ip-adressen i ovenstående link er ikke vigtig. Det skal blot stå rigtigt, når du logger ind på din router.
Avatar billede levich Nybegynder
17. januar 2006 - 21:58 #5
Kunne du bruge min hjælp?
Avatar billede komski Nybegynder
01. februar 2006 - 07:41 #6
Nej ikke rigtig men her har du point'ne alligevel!