Avatar billede gasolin Nybegynder
27. april 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kalender i IE 4.0

Hvordan bruger og opretter man kalender i IE 4.0?

Hos mig er muligheden slået fra, og jeg kan ikke umiddelbart se hvor jeg slår den til....

Henrik
Avatar billede jumper Nybegynder
27. april 1999 - 14:13 #1
Du tænker sikkert på kalenderen i Outlook. Har man begge dele, er de tæt integreret.

Så vidt jeg ved er der ingen kalender i IE 4.0
Installer Outlook eller Outlook Ekspress, så skulle den være klaret.

/Thor
Avatar billede hojben Novice
27. april 1999 - 15:48 #2
Jeg har ligesom gasolin ingen kalender i Outlook Express og jeg kunne da også godt tænke mig at bruge den... Hvor skulle den være??

/Micci
Avatar billede thoeger Nybegynder
27. april 1999 - 16:02 #3
Jeg tror kun at der en kalender i den "rigtige" outlook!
Avatar billede bkp Nybegynder
27. april 1999 - 16:27 #4
Kalenderen hører kun med til den fulde version som følger med office eller andre pakker, ikke den lette udgave (Outlook express)
Avatar billede joanbuffas Nybegynder
27. april 1999 - 18:05 #5
Du bør efter min bedste overbevisning, have MicrosoftOffice, for at få en kalender.
/joanbuffas.
Avatar billede gasolin Nybegynder
30. april 1999 - 00:26 #6
Jeg HAR faktisk MS Office.... men altså ikke kalenderen.
Kan det skyldes de forskellige versioner af Office?
Avatar billede tnielsen Nybegynder
01. maj 1999 - 15:42 #7
Smid Office Cd'en i, og vælg Office i tilføj/fjern programmer.
Her kan du tilføje/fjerne de enkelte komponenter, og sandsynligvis også kalenderen.
/TKN
Avatar billede gasolin Nybegynder
03. maj 1999 - 00:16 #8
Me stupid!!!!

Jeg har forvekslet MS Outlook med Outlook Express!!!
Sorry  :-0