Avatar billede many Nybegynder
20. april 2001 - 14:49 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Hjæææææælp! Tak :o)

Hej,
jeg skal aflevere en større skriftlig opgave primo maj og vil gerne dupere (læs= fedte for en høj karakter) ved at vedlægge en CD-rom til opgaven.

HTML og grafik bikser jeg sammen selv, men der skulle gerne være noget fin Flash som intro og evt. som et gennemgående grafikstykke på siderne.

....Nu har jeg rodet med Flash i snart 14 dage og erkender mit inkomptenceniveau. Jeg kan ikke nå at lære det på den korte tid jeg har til rådighed.

Derfor: Er der mon en venlig sjæl derude, som vil hjælpe mig? Jeg kan ikke tilbyde ussel mammon, men point her hos Eksperten.dk og credits på CD-rommen....

Tak :o)

Hilsner osv.
/many
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2001 - 14:51 #1
Kan du beskrive lidt nærmere hvad det er du vil have lavet?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. april 2001 - 14:52 #2
du kunne købe idg hæftet start på flash
på idgforlag.dk, hvis du ikke fandt nogen her, kun et forslag!
Avatar billede many Nybegynder
20. april 2001 - 15:08 #3
Hej igen,
jeg har købt IDG-hæftet. Og jeg har pløjet hjælpefilerne igennem i Flash5. Men jeg må erkende at min hjerne kun kan håndtere Photoshop og Dreamweaver...

Projektet er som følger:
Jeg er lærerstuderende og skriver en 10-siders eksamensopgave med titlen \"Hvis IT i folkeskolen var en ludobrik ...var den så slået hjem nu?\". Den handler altså om IT-integration i folkeskolen og de ændrede kompetencer som lærerne skal bestride.

Udover dette materiale har jeg en frygtelig masse råtekst (som jeg pt. sidder og redigerer) og nogen grafikideer (som jeg selv klarer i Photoshop). Hele molevitten skal brændes på en CD-rom i HTML-format, med en autorun som starter en flash-animation op af et stykke grafik som jeg har færdiggjort. Det findes i både .psd, .gif og .jpg.
Det består af 3 dele: to billeder og en stregtegning. Billederne skal \"suse ind\" og lægge sig over stregtegningen og ....?
Jeg kender ikke mulighederne i programmet - det er også et af mine problemer (udover det tidsmæssige).

Det var introen.

På alle HTML-siderne har jeg forestillet mig at køre med statisk grafik, men kunne man køre intro-versionen i en formindsket størrelse - eller mit logo - jamen så er det da absolut også ønskværdigt.

Mit primære behov er dog en intro: Lidt dynamik - nogen ind -og udflyvning, rotation el.lign..... ;o)

Hilsen osv.
/many
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2001 - 15:14 #4
Hey Many.

Det lyder som en opgave jeg gerne vil være med på. Har du evt. et link til noget grafik man kan se eller kan du sende nogle filer? Mere for at vi kan snakke samme design/stil/idéer...

flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2001 - 15:15 #5
Jeg kan godt lide når en spørger er velforberedt og jeg må sige at det at du har grafikken færdig er et +  til dig.

/Nikolaj
Avatar billede mgade Nybegynder
20. april 2001 - 15:21 #6
Fred med det - men må man læse rapporten? (Jeg er uddannelses-interesseret?)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2001 - 15:23 #7
mgade - Jeg synes også at rapporten lyder interessant....
Avatar billede many Nybegynder
20. april 2001 - 15:23 #8
mgade> Næh, det må du ikke (endnu). Men om en uges tid regner jeg med at den er at finde på many.dk

:o)
/many
Avatar billede mgade Nybegynder
20. april 2001 - 15:24 #9
many > Så husk lige at sætte et nyt led på kæden her, så vi ser det ;-)
Avatar billede many Nybegynder
20. april 2001 - 15:26 #10
[klapper.hælene.sammen.waw] Jawohl!  *LOL*

(og many> husk lige at aktivere domænet ;o)

/many
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 15:29 #11
Hej Many!

Jeg kan nok godt bikse en intro sammen med jeg er ikke så god på grafik siden. Altså til at lave grafikken så hvis du har noget text/grafik kan du sende det til mig på hanne.cronfeld@privat.dk
så vil jeg gå igang med det samme!

-Jonas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. april 2001 - 15:42 #12
Mystisk! Jolleberg og eksperter er den samme person!

Reference: http://www.eksperten.dk/spm/60370

/per

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2001 - 15:45 #13
Hoejrup - Havde samme tanke.
Avatar billede many Nybegynder
20. april 2001 - 15:53 #14
Hej alle.
Overvældende med alle de kommentarer så hurtigt efter at jeg stillede spørgsmålet....... tak :)

Nikolajdu har meldt sig som hjælpende hånd til min Flash ting.

Såeeeeeee.......... Tak for tilbuddene :)

Hilsner osv.
/many
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 22:46 #15
many - Lukker du ikke det her spørgsmål :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juli 2001 - 16:34 #16
Many - Luk så du. *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:55 #17
Fy Fy Tøs hvad venter du på?
Avatar billede many Nybegynder
02. november 2001 - 08:27 #18
.... okok, lukker nu ;o)

hilsen osv.
/many
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 08:28 #19
Tak tak :-)
Avatar billede many Nybegynder
02. november 2001 - 08:30 #20
.....men jeg kan sq ikke finde ud af, at give dig point?
Du er ikke på listen, når jeg vil aflevere hvad jeg har lovet....?
weird!
/many
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 10:06 #21
ok jeg svarer, menjeg vil ikke have dem alle. Vi kan dele.
Avatar billede many Nybegynder
02. november 2001 - 10:08 #22
Okaydokay

/many
Avatar billede many Nybegynder
02. november 2001 - 10:08 #23
voila!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 10:12 #24
:-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. november 2001 - 10:13 #25
Mystisk, point for ingenting?

/per