Avatar billede barry Nybegynder
31. oktober 2005 - 12:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program til forening?

Hejsa.
Vi har en en forening med over 2000 medlemmer brug for et økonomiprogram, der kan køres over server og vi har fået af vide at Axapta kan leve op til vores krav. Vi vil selvfølgelig gerne have det så billigt som muligt, men jeg har svært ved at finde noget præcis om hvad axapta kan, for de steder jeg har set det, er det tilsyneladende ikke et økonomiprogram? Dette forstår jeg naturligvis ikke, da jeg er bekendt med at de bruger det i flere revisionsfirmaer.
Men det korte af det lange er: Hvilket program, der er billigt, stabilt og kan køre på server kan i anbefale?

/Barry
Avatar billede halifax Nybegynder
31. oktober 2005 - 12:28 #1
Du kan måske få lidt mere overblik på, hvilke muligheder der findes, ved fra dette link
http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/

at klikke på "Alle regnskabsprogrammer i DK"

Et ofte nævnt dansk system er WinKAS Pro
http://www.decom.dk/forening/default.asp
Avatar billede barry Nybegynder
31. oktober 2005 - 12:41 #2
Vi bruger allerede winkas pro, men ønsker at gå væk fra dette, af grunde jeg ikke lige kan huske. Tror faktisk ikke jeg vidste at det kunne fungere på en server. Pt. bruger vi dog kun winkas' medlemssystem, men det var jo absolut en mulighed at bruge deres regnskabsprogam tilmed.
Kender godt regnskabsprogrammer.dk men syntes ikke rigtigt jeg får det store ud af det. Det er lidt for uoverskueligt, for en ikke så regnskabsprogramskyndig. Men tror lige jeg vil prøve at maile til winkas for at høre hvad de kan tilbyde.
Avatar billede jim_marius Nybegynder
31. oktober 2005 - 13:01 #3
En anden mulighed er Visma Business.
Systemmet er komplet regnskabsprogram med integreret foreningsløsning.
Systemmet kører pt. hos Diabetesforeningen.
Mere information hos SpecTec A/S; 6321 7890
Avatar billede perj Nybegynder
31. oktober 2005 - 13:03 #4
Jeg kender Stellar Finans som et godt program, men kender ikke deres foreningsprogram.
http://stellar.pro.shopserver.biz/ProductCollection.aspx?pc=40672
Avatar billede perj Nybegynder
31. oktober 2005 - 13:07 #5
Klip:
Stellar Forening
Et komplet styringsmodul til foreninger og organisationer, som ønsker at bruge mere tid på foreningsarbejdet end administration. Få adgang til markedets letteste medlemsstyring, udskrift af medlemslister, udskrift af girokort, styring af kontingenter, kassekladde, momsafregning, budgettering, resultatopgørelse samt opsætning af egne udskrifter.
Tror du kan få en 45 dages demo.
Avatar billede barry Nybegynder
31. oktober 2005 - 13:10 #6
perj: Jeg prøver at bestille en demo, for at se hvad det kan.
Jim marius: Smider lige en mail til dem for at høre hvad de kan tilbyde.
Indtil videre tak! :o)
Avatar billede mariaf Juniormester
31. oktober 2005 - 19:47 #7
Conzern har et medlemssystem til C5 til en fornuftig penge. Det kører også hos flere foreninger incl medlemsopkrævning, indbetninger til Told og Skat osv. Du kan jo prøve at rigne til dem og høre - jeg er ikke ansat der, så jeg kan ikke give flere oplysninger.
Avatar billede barry Nybegynder
04. november 2005 - 08:38 #8
Jeg vender lige tilbage her: Jeg skal nok have lavet min forespørgsel om, da det drejer sig om et integreret økonomi- og medlemssystem, der kan køre på vores egen server og som samtidig har en detaljeret historik, Den detaljerede historik går på, at man på de enkelte felter kan se, hvornår feltet sidst er ændret, og i tilfælde af flere brugere, også af hvem.
DBU's klub-office har disse funktioner, men da vi ikke er en fodboldklub, kan vi ikke få lov til at benytte det. (Vi har ellers spurgt om lov)
Avatar billede mariaf Juniormester
04. november 2005 - 20:47 #9
Det er ret simpelt at tilføje i det system, som Conzern har = ikke dyrt.
Avatar billede barry Nybegynder
19. juni 2007 - 12:57 #10
Jeg takker for hjælpen. Men det blev ikke til nogle af de programmer i har forslået, istedet blev de et svensk program,jeg ikke umiddelbart kan huske navnet på. Det blev indkøbt sammen med andre foreninger