Avatar billede danja82 Nybegynder
30. oktober 2005 - 20:38 Der er 1 kommentar

sync med hotmail

Jeg modtager min hotmail post på min outlook. Problemet er så nå jeg vil synkronisere med min mio 338, tager den ikk min hotmail konto, men derimod tager den min universitets mail(POP3). Nogle der ved hvordan man enten synkronisere fra begge mail eller hvordan man vælger?
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. oktober 2005 - 20:47 #1
åbn active sync
vælg options
marker inbox og vælg settings
derinde kan du nu vælge hvilke mapper der skal markeres.
Det er sikkert fordi din uni er default at du får den.
Hvad med at sætte din PDA op til hotmail? Er det ikke muligt istedet hvis det er? (er ikke hotmail-bruger)
Alternativ lav en mappe i din uni som mailene flyttes over i og marker i active sync.