Avatar billede mlfr Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lademanns leksikon

Hejsa
Jeg har netop købt Lademanns Multimedia Leksikon, men det irritere mig grænseløst at jeg er tvunget til at have cd´en med mig, at jeg ikke kan ligge selve leksikonet ind på min bærbar.

Er der nogen der ved om det er muligt at ligger selve leksioknet ind på pc´en? Så jeg ikke skal slæbe rund på cr-rom´en.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:25 #1
Med programmet Alcohol 120% kan du lave et virtuelt CD-Rom drev. Du kan så lave et "image" af din Lademann CD-Rom og mounte den i programmet.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:25 #2
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:43 #3
Programmet Daemon Tools kan også bruges: www.daemon-tools.cc/

Her er et par guider, der viser hvordan du gør:
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=409
http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=452
Avatar billede lonepeter Novice
31. oktober 2005 - 08:10 #4
Nu ved jeg ikke hvad årgang det er som du har, men min lademann 2004 kan altså godt ligges ind på harddisken.......
Avatar billede mlfr Nybegynder
01. november 2005 - 18:47 #5
Til thedarkrider

Super, jeg havde fuldstændig glemt muligheden med deamon-tool, takker..
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
01. november 2005 - 19:13 #6
Ingen problem :)
Tak for point