Avatar billede madsenfc Nybegynder
30. oktober 2005 - 16:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvem er den Billigste ydbyder?

Hey...

Jeg skal have fundet mig en ny udbyder af internetopkoblinger, og ville gerne høre, hvilke udbydere i kan anbefale som er billigst, og som i øvrigt også har en god service?

På forhånd tak!
Avatar billede bartz Praktikant
30. oktober 2005 - 16:09 #1
Webspeed eller Cybercity. Eneste udbyder jeg har gode erfaringer med. For guds skyld tag ikke Tiscali eller Tele2.
Avatar billede kalb Nybegynder
31. oktober 2005 - 08:51 #2
Liste med udbydere .

http://www.teleprisguide.dk/hia_top.asp
http://www.webhostpriser.dk/17/?PHPSESSID=1ebda4fcdf0d411aa2edece89b2f0a6d

http://www.hostpriser.dk/Mail_soeg.asp
Her kan du selv bestemme pris pr. mdr. og størrelse MB

Husk at pris, sikkerhed og service hænger sammen.
Avatar billede bartz Praktikant
31. oktober 2005 - 13:45 #3
Hmm tror ikke han mener webhost.. Tror han mener internetopkobling.
Avatar billede madsenfc Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:43 #4
Korrekt... Hvem er den billigste?
Avatar billede bartz Praktikant
31. oktober 2005 - 22:20 #5
webspeed er helt klart billigst men det er ikke alle steder man kan få, dernæst kommer Cybercity, har lige købt 512/128 til 269 kr hos dem.
Avatar billede japping Nybegynder
31. oktober 2005 - 22:27 #6
Jeg kan også anbefale CyberCity der er billigst, hvis du har fastnettelefon hos dem. Fastnettelefon med fri taletid til andre fastnettelefoner koster kun kr. 99,- pr.måned.