Avatar billede meselv Nybegynder
30. oktober 2005 - 00:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Silicon Image (Sil 680) RAID kort

Hejsa . . .

Jeg har en del problemer med dette kort Silicon Image (Sil 680) RAID kort, den finder fint de forskellige diske der er tilsluttet, det gør den også i windows, men efter lidt tid, så kommer den med en fejl nede ved uret, hvor der står Mislykkes at gemme data på f.eks I: . . . Dette skriver den også selv om drevet ikke umiddelbart bliver brugt til noget !?:(

Der er 4 disk tilsluttet 3x80GB og 1x200GB, det skulle gerne være sat op som alm. ATA controller og ikke raid, men kan tage fejl jo !:)

Spec.
Bundkort ASUS P4PE nyeste BIOS version.
P4 3.2GHz
512 MB RAM

Håber der er nogle der kan hjælpe her

På forhånd tak
Avatar billede meselv Nybegynder
10. november 2005 - 14:12 #1
Slet ingen der kan hjælpe her plz ?
Avatar billede meselv Nybegynder
18. november 2005 - 14:25 #2
Æv !!!:)
Avatar billede muldwarp Nybegynder
28. august 2007 - 20:13 #3
Prøv med den nyeste driver eller hvis det ikke hjælper så den der er på skiver til kortet