Avatar billede miknil Nybegynder
29. oktober 2005 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Banner til Copenhagen Chess Festival

Jeg skal til at opbygge en hjemmeside til
Copenhagen Chess Festival, og har til den brug for et top-banner af en slags.

Det eneste grafiske materiale der findes fra tidligere år er:
http://k21.cheta.dk/images/chess-festival_3.gif

Hvilket også bliver brugt i papir udgaven af indbydelsen til turneringen.

Der er intet krav til farver, blot skal teksten "Copenhagen Chess Festival" indgå, og meget gerne også Politikens logo da de er hovedsponsor for turneringen, og det ville da også være dejligt hvis der var visual sammenhæng mellem hjemmesiden og papirindbydelsen.

På forhånd tak.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. oktober 2005 - 19:06 #1
penge indblandet?
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. oktober 2005 - 19:15 #2
Avatar billede miknil Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:36 #3
hb5v6> Nej, det er helt på frivillig basis, opgaven er min fordi jeg er (nyudnævnt) webmaster for københavns skak union.
Avatar billede miknil Nybegynder
31. oktober 2005 - 21:11 #4
helle>
Ser som altid rigtig fint ud :-)=
Kan du lokkes til at fremhæve politikens logo lidt mere ?

Mik
Avatar billede helle100 Nybegynder
31. oktober 2005 - 21:59 #5
Avatar billede miknil Nybegynder
31. oktober 2005 - 22:43 #6
Præcis, takker