Avatar billede tirr Nybegynder
20. april 2001 - 10:30 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Meta koder

Når man bruger FrontPage indsættes aut. nogen meta koder: <meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">

Mit spørgsmål er, om disse koder er nødvendige og/eller hvad de påvirker ?
Kan jeg ikke bare slette disse koder ?

Avatar billede tunoxw Nybegynder
20. april 2001 - 10:32 #1
slet dem, de skal ikke bruges til noget!
Avatar billede Jman Praktikant
20. april 2001 - 10:32 #2
De bruges generelt til at fortælle hvilket program, siderne er oprettet i. Derudover kan man sætte nogle descriptionsMETA\'er ind, som virker som stikord til når folk vil søge på emner
Avatar billede tunoxw Nybegynder
20. april 2001 - 10:32 #3
de afsløre dig bare i og bruge frontpage :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
20. april 2001 - 10:37 #4
Ren reklame for Microsoft.
Avatar billede keysersoze Guru
20. april 2001 - 10:42 #5
disse meta-tags er ren reklame for MS - brug i stedet fx http://www.metamaten.dk/ for at få så gode meta-tags som muligt...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
20. april 2001 - 13:09 #6
Ja, metamaten er rigtig god, men man får lavet nogle store tags, når man bruger den for at få det hele med...
Avatar billede tirr Nybegynder
20. april 2001 - 13:23 #7
tak
Avatar billede vladimirr Nybegynder
20. april 2001 - 13:26 #8
Jo, du kan faktisk bare slette dine metatags, hvis du ikke vil bruge dem til noget, såsom at lade søgemaskiner finde dig.