Avatar billede steffan90 Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:58 Der er 3 kommentarer

HTML og PHP sammen.

Da jeg har en side der er bygget op i HTML, så skal jeg havde en banner rotater i php, ind påselve html siden hvordan får jeg det til at virke.
Avatar billede alaflam Nybegynder
29. oktober 2005 - 14:06 #1
html og dhtml(javascript) sammen til at rotatere billed.
Avatar billede apo Praktikant
30. oktober 2005 - 00:01 #2
Prøv ovre i PHP-kategorien. Der kan de sikkert hjælpe dig med at kombinere din PHP-kode med HTML'en.

(Husk at lukke dette spørgsmål)
Avatar billede roenving Novice
31. oktober 2005 - 00:02 #3
Hvordan vil du rotere ?-)

-- kunne godt lyde somom du kunne bruge en simpel udskrift fra php til en javascript-variabel, som så bruges til at vælge banner, f.eks. vha. Math.random() !-)