Avatar billede solkaer Nybegynder
29. oktober 2005 - 13:57 Der er 3 kommentarer

Køb af ny bærbar til studiebrug, gode og dårlige erfaringer

Hej Alle

Jeg overvejer at komme en notebook til studiebrug (dvs den skal hovedsagligt bruges til tekstbehandling, excel osv.)

Det vigtigste er at den er let og skal helst holde sig indenfor 8.000 kr. Jeg har selv kigget lidt på Vega M30 på 1,9 kg.

Hvad er jeres erfaringer med den, bliver den meget varm, for man noget for pengene, skriv løs (og gerne med andre forslag)

på forhånd tak
Avatar billede mads-3 Nybegynder
30. oktober 2005 - 09:17 #1
hvis du bare skal skrive på den og noget regneark og noget, så bare køb en til 5-6000, de fleste bærbare er rimelig gode.. du kan bare gå ind i en computer butik og se hvad de har af billige bærbare der.. acer laver nogle billige :D
Avatar billede adema Nybegynder
30. oktober 2005 - 10:53 #2
www.zepto.dk < det virker som det skal, ik for meget varme, medmindre du sidder med NB'en i skødet, og det vil du jo nok ikke gøre i skolen :)
Avatar billede solkaer Nybegynder
30. oktober 2005 - 14:49 #3
Men hvad med den der Vega M30 er der ingen der har nogen erfaringer med den