Avatar billede delin Nybegynder
28. oktober 2005 - 19:06 Der er 3 kommentarer

Crash ved spil Nu med fejlbesked

Hej Alle

Jeg har tidligere skrevet en tråd, hvor min computer genstartede lige pludseligt inde i spillet... og det sker med mange forskellige spil.

Jeg valgte at slå automatisk genstart fra og fik i stedet denne fejl meddelelse: "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"

Windows foreslog at jeg skulle være sikker på alt mit hardware var korrekt installeret... Jeg kan kun komme i tanke om mit grafikkort som er et Pixelview G-Force 6600. Dette er dog rigtigt installeret, måske dette skal opdateres? i så fald hvor finder jeg den rette opdatering?

Har i ellers andre forslag?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. oktober 2005 - 20:09 #1
Du kan hente en driver her:
http://www.prolink.com.tw/english/products/vga/PCX/GeForce%20PCX%206600.htm

Først kan du prøve at fjerne kortet i enhedshåndtering og genstarte. Det kan være at det er nok.

Hvis det ikke virker, er du nødt til at skrive HELE fejlbeskeden ned. Den plejer at være efterfulgt af nogle bogstaver og tal.
Avatar billede delin Nybegynder
28. oktober 2005 - 20:59 #2
driveren virkede ikke. Men her er fejlmeddelelsen:

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (her har også tidligere stået) IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask you hardware and software manufacturer for windows updates you might need.

If problem continues, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.

Technical information

*** Stop: 0x00000050 (0xF8C29300, 0x00000000, 0x80552DEC, 0x00000000)

Beginning dump of physical memory
Physical memory dump completed.

Dette siger mig absolut intet... har i nogen ideer hvad det kan være?
Avatar billede delin Nybegynder
02. november 2005 - 17:57 #3
Er der slet ingen der kender til dette problem? Jeg er ved at blive vanvittig af det