Avatar billede micanni Nybegynder
28. oktober 2005 - 18:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

vedr. virus

hejsa derude!

så er den gal igen, min pc har fået en virus tror jeg, der kommer en sort skærm op istedet for xps egen der skriver warning og en masse andet den kan jeg ikke fjerne.

håber i som sædvanligt kan hjælpe os.

jeg er nødt til igen at få at vide hvordan f..... afgiver jeg mine points til jer
Avatar billede fromsej Praktikant
28. oktober 2005 - 18:40 #1
Følg vejledningen i denne artikel:
http://exp.dk/artikler/755

Point tager vi til sidst, det er ikke vigtigt nu.
Avatar billede micanni Nybegynder
28. oktober 2005 - 20:35 #2
hej fromsej

tak for dit aldeles udmærkede og hurtige svar, jeg kan ikke komme videre nu, idet det er på min søns pc og han er til lan party til kl. 8 imorgen, og deres net funker ikke jeg har ingen kontakt med ham p.t.

hvad hedder det hans pc har fået, og hvad gør den ved pc,en.

vi vender stærk tilbage imorgen når vi får ham hjem, du er ikke glemt.

p.s hvordan får jeg afleveret mine point til de mennesker som har hjulpet mig før jeg har 3 ude som jeg ikke kan få afleveret, og det har jeg det dårligt med

hilsen michael

ekstra p.s. er nettet bare helt befængt i øjeblikket, eller er det bare os det er galt med, vi går ned hele tiden, vi har norton og ad-aware og ms anti-spyware, men for pokker hvor det hele kører dårligt nu og meget langsomt.

puha sikken en smøre
Avatar billede fromsej Praktikant
28. oktober 2005 - 20:51 #3
Umiddelbart lyder det som Smitfraud, det er en af de lidt mere onde infektioner, så det smarte i at tage til LAN med en inficeret maskine, tjaee.*S*

I morgen har jeg ikke tid, desværre, men der er andre herinde der kan klare det.

Ang. point, så accepterer du deres svar ved at markere navnet i boksen, og klikke på Accepter, er der ikke nogen der har lagt svar, beder du den eller de om svar der har løst dit problem.
Se evt her:
http://expfaq.1go.dk/ - Eksperten: Sådan gør jeg.

Prøv at følge artikelvejledningen på jeres egen maskine, så kan den lige blive tjekket nu.
Avatar billede micanni Nybegynder
28. oktober 2005 - 21:09 #4
hej fromsej

jeg har lige fået oplyst at de ikke er på internettet, men et lokalt net hvor de spiller counterstrike, så det er okay.

vi venter bare til senere.

hilsen michael

p.s. du er ikke glemt
Avatar billede fromsej Praktikant
28. oktober 2005 - 21:16 #5
Det er bare i orden.*S*
28. februar 2007 - 21:01 #6
(Er vist glemt alligevel?)
Avatar billede fromsej Praktikant
28. februar 2007 - 21:39 #7
Nej, de er bare ikke færdige med at spille endnu.
Avatar billede micanni Nybegynder
25. november 2008 - 15:32 #8
hey from sej og larry gider i sende et svar så jeg kan afregne

hilsen michael
Avatar billede fromsej Praktikant
25. november 2008 - 17:26 #9
Læg selv et svar og accepter det.
Der er ingen grund til at give os point her. :-)
Avatar billede micanni Nybegynder
13. januar 2009 - 15:07 #10
tak for hjælpen