Avatar billede mick.ftw Nybegynder
20. april 2001 - 09:45 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

mp3 / audiotrack

Findes der noget software hvor man kan kovertere mp3 til audio(cd)tracks ? Jeg ved godt at sampling freq er lavere på mp3 = dårligere kvalitet men jeg ville sagtens kunne leve med den kvalitet i min bil
Avatar billede redbastard Nybegynder
20. april 2001 - 09:48 #1
Ja det gør der
hvis du ligger inde med noget nyere brænder software feks.WinOnCd 3.7 eller EasyCdCreator 5.0
kan disse programmer gøre det automatisk når du vælger at lave en digital audio cd,og hiver dine MP3\'er ind i programmet
Avatar billede redbastard Nybegynder
20. april 2001 - 09:49 #2
jeg skal lige have med at softwaren automatisk konverterer dine MP3 filer til CDDA format
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. april 2001 - 09:51 #3
hvis du brænder med nero 5 kan du bare trække dem over i det du skal brænde og så vælge at brænde som audio cd!
Avatar billede wize Nybegynder
20. april 2001 - 09:53 #4
Winamp kan også ...

gå ind i preferences og vælg output > disk writer . så spiller du bare dine numere igennem og så dur det som wav.
Avatar billede redbastard Nybegynder
20. april 2001 - 09:58 #5
lige en komentar til WinAmp
hvis du vil bruge WinAmp skal du sørge for ikke at pille for meget ved equalizeren det hører du i dine Wav filer
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. april 2001 - 10:00 #6
redbastard >> den kan man jo bare slå fra!
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
20. april 2001 - 10:01 #7
Hold da kæft en flovmand !!!!
Jeg ahr selv både WinOnCd 3.7 og EasyCdCreator 5.0 , men har ikke tænk over at de kunne gøre det, jeg takker for hjælpen med RØDE ører :-}
Avatar billede mick.ftw Nybegynder
20. april 2001 - 10:10 #8
Og så nakker vi ikke mere om det vel ?
Avatar billede flat_jack Nybegynder
20. april 2001 - 14:42 #9
Brug Audiocatalyst som giver dig flere muligheder for at ændre din sampling freq samt muligheder for playlist navngivning.