Avatar billede chaser64 Nybegynder
28. oktober 2005 - 09:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kalender funktion

Hej Eksperter

Jeg skal have lavet en lille kalender på mit website.

Den skal fungere automatisk - lidt outlook agtigt..

Scriptet skal altså kunne vise alle dage, alle måneder alle år, og tage højde for antal dage i måneden osv. (Hvis ugedagene kunne være med, ville det være perfekt)...

Findes der ikke noget i asp som man kan kalde??? Kan næsten ikke holde ud at jeg skal skrive det hele selv :-(

Glæder mig til at høre fra jer...

//Chaser
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
28. oktober 2005 - 09:43 #1
Avatar billede zantiago Nybegynder
31. oktober 2005 - 09:56 #2
Avatar billede chaser64 Nybegynder
31. oktober 2005 - 10:06 #3
Yes - Mr. Zantiago... Det var lige sådan en jeg ledte efter :D