Avatar billede bogologo Nybegynder
27. oktober 2005 - 21:37 Der er 1 løsning

Multiple Upload Fejl File already exists

jeg har en formular hvor jeg vil uploade 2 filer.
-når jeg prøver at køre nedenstående får jeg en fejl om at File already exists.
- det første billede bliver uploadet rigtigt, men det næste laver den fejl i(fordi den vil give filen samme navn som den første)

nogen der har et forslag til en løsning?
-  er ret sikker på det er noget med  de if sætninger jeg har med Filnavn der er forkert(det er lissom om den springer dem over når den skal gemme)

jeg har en upload formular med 2 form felter til filer
FILE og FILE2
min asp kode ses nedenfor

for Each File in fbase.FormData
if fbase = fbase.SourceFileName("FILE") Then
Filnavn = ""
elseif fbase = fbase.SourceFileName("FILE2") Then
Filnavn = "big"
end if
fbase.SizeLimit = 500000
fbase.SaveToFile(Server.mapPath("/") & "/images/prod/" & adoCount(0) & ""& Filnavn &".jpg")
next
Avatar billede bogologo Nybegynder
27. oktober 2005 - 23:13 #1
lukker