Avatar billede haasum1 Nybegynder
27. oktober 2005 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hijackthis log check

hej lige en lille log til check.. min comp skaber sig ret åndsvagt, er hundrede år om at åbne filer og mapper.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\ATKKBService.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Promise Technology, Inc\Promise Array Management\MsgSvr.exe
C:\PROGRA~1\Dantz\RETROS~1\retrorun.exe
C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\PROGRA~1\Maxtor\OneTouch\Utils\OneTouch.exe
C:\WINDOWS\MXOALDR.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Anti-Blaxx\Anti-Blaxx.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Programmer\SEC\Natural Color\NaturalColorLoad.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\WinRAR\WinRAR.exe
C:\DOCUME~1\Thomas\LOKALE~1\Temp\Rar$EX00.625\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.edbpriser.dk/
O2 - BHO: HelperObject Class - {00C6482D-C502-44C8-8409-FCE54AD9C208} - C:\Programmer\TechSmith\SnagIt 7\SnagItBHO.dll (file missing)
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: SnagIt - {8FF5E183-ABDE-46EB-B09E-D2AAB95CABE3} - C:\Programmer\TechSmith\SnagIt 7\SnagItIEAddin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ASUS Probe] C:\Program Files\ASUS\Probe\AsusProb.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus C64 Series (kopi 1)] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE /P32 "EPSON Stylus C64 Series (kopi 1)" /O6 "USB001" /M "Stylus C64"
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus C64 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_S10IC2.EXE /P23 "EPSON Stylus C64 Series" /O6 "USB001" /M "Stylus C64"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [MaxtorOneTouch] C:\PROGRA~1\Maxtor\OneTouch\Utils\OneTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MXO Auto Loader] C:\WINDOWS\MXOALDR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Anti-Blaxx Manager] C:\Programmer\Anti-Blaxx\Anti-Blaxx.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Startup: NaturalColorLoad.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: NaturalColorLoad.lnk = ?
O4 - Global Startup: SnagIt 7.lnk = C:\Programmer\TechSmith\SnagIt 7\SnagItPI.exe
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O15 - Trusted Zone: *.danskebank.dk
O16 - DPF: {1F2F4C9E-6F09-47BC-970D-3C54734667FE} (LSSupCtl Class) - https://www-secure.symantec.com/techsupp/asa/LSSupCtl.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {92E7E45A-D8C8-480E-AF99-176E43997CAA} (Aurigma Image Uploader 3.5 Combo Control) - http://www.pixdiscount.dk/clients/ImageUploader3.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {CE28D5D2-60CF-4C7D-9FE8-0F47A3308078} (ActiveDataInfo Class) - https://www-secure.symantec.com/techsupp/asa/SymAData.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {DEB21AD3-FDA4-42F6-B57D-EE696A675EE8} (IP-Uploader Control) - http://asp08.photoprintit.de/microsite/3601/defaults/activex/ImageUploader3.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - AppInit_DLLs: MsgPlusLoader.dll
O23 - Service: ATK Keyboard Service (ATKKeyboardService) - ASUSTeK COMPUTER INC. - C:\WINDOWS\ATKKBService.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Promise Array Message Server (RAIDmSvr) - Unknown owner - C:\Programmer\Promise Technology, Inc.\Promise Array Management\MsgSvr.exe
O23 - Service: Retrospect Launcher (RetroLauncher) - Dantz Development Corporation - C:\PROGRA~1\Dantz\RETROS~1\retrorun.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. oktober 2005 - 13:57 #1
GENERELT:
Hvis du vil have feedback i dette spørgsmål bør/skal du også selv give feedback i dine tidl spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=haasum1&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 7 åbne/uafsluttede uf af 8 (specielt virus/snavs fjernelse) - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) personer med for mange 'hæger' spørgsmål - som her...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. oktober 2005 - 13:59 #2
GENERELT:
Bruger du [MessengerPlus3] ?
Delte meninger om den pakke: http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede haasum1 Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:06 #3
ja kan godt se jeg har nogle hængepartier, men er ikke den store computerhaj, så jeg kommer her kun når det virkeligt går galt. Kan sku ikke engang få den til at tildele point til folk. de gamle tråde kan jeg dårligt nok huske resulatatet af.. sry skal nok følge mere up på min forespørgsler i fremtiden.
Avatar billede haasum1 Nybegynder
13. november 2005 - 21:45 #4
jeg bruger messenger 3.61.145 men bliver nød til at have dette da min søn som bor hos sin mor bruger msn.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. november 2005 - 22:53 #5
... det er [MessengerPlus3] pakken jeg hentyder til. Den har ikke noget med Microsoft's Messenger at gøre. Men indeholder diverse 'snavs' + mulighed/risiko for 'snavs' -> Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/528544

Brug Microsoft's egen fra http://messenger.msn.com/xp/downloadDefault.aspx?mkt=da-dk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. november 2005 - 22:57 #6
Jeg ka' umidelbart ikke finde noget andet 'snavs' på din putter.
Jeg 'pinger' lige en HiJackThis 'freak' ...

(Fix lige de der hænger spm. - men pænt undskyld for at ikke vende tilbage...)
Avatar billede haasum1 Nybegynder
04. december 2008 - 21:27 #7
...