Avatar billede micos Nybegynder
27. oktober 2005 - 12:55 Der er 10 kommentarer

IMAP spørgsmål

Når nu man benytter IMAP, kan det passe at ens sendte mails ikke bliver gemt på serveren men lokalt på maskinen ? Hvorimod indbakken bliver gemt på serveren...
Avatar billede screem_brille Novice
27. oktober 2005 - 12:56 #1
nej begge dele gemmes normalt på serveren
Avatar billede screem_brille Novice
06. november 2005 - 12:58 #2
?
Avatar billede micos Nybegynder
25. november 2005 - 00:12 #3
det gør de sendte mails ikke, så det passer vidst ikke helt det du skriver der..
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2005 - 00:34 #4
Sæt din klient op til at gemme sendte mails på serveren, så gør den - og det gør de fleste klienter som standard.
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 01:02 #5
jo det passer skam fint hvad jeg skriver ;)
Avatar billede micos Nybegynder
25. november 2005 - 14:50 #6
screem brille-> Jeg har ikke fået det til at virke. B-one supporteren siger at det ikke kan lade sig gøre..

dmcn-> hvor i outlook03 kan man sætte den til at gemme sende mails på serveren ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. november 2005 - 17:11 #7
Så ved han ikek hvad han taler om, kerio email server gemmer dem pr default på serveren, så det er noget sludder at han siger det ikke kan lade sig gøre (måske ikke på deres system)
Avatar billede micos Nybegynder
29. november 2005 - 23:09 #8
Har nemlig dette problem med IMAP, hvor mine sendte mails bliver gemt lokalt på maskinen fremfor mailserveren.
Selv har jeg altid troet/læst at man ved at bruge IMAP gemmer alle sine mails på serveren, ved snart ikke hvad jeg skal tro på.. B-one skriver jo at man på deres servere kan benytte IMAP, forstår så ikke helt hvor de skulle ha en halv løsning ??

Kan SMTP serveren ha en indflydelse på dette problem, bruger min internetudbyders smtp server(cybercity) - har på et tidspunk benyttet b-ones smtp srv, men da virkede det heller ikke af hvad jeg kan huske...
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:45 #9
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:15 #10
brug for mere hjælp ?