Avatar billede housemartin Nybegynder
27. oktober 2005 - 11:29 Der er 4 kommentarer

Sata HDD som boot på et asus motherboard

Jeg har en Maxtor Diamondmax 10 200 GB SATA på et ASUS P4V800-X bundkort og jeg kan sagtens bruge det som almindeligt lager. Nu ville jeg gerne lave det om til BOOT-DREV og i MaxBlast 4 kan man kopiere alt over til det nye drev. Jeg har været inde og downloade de sidste nye SATA-drivere hos ASUS, MEN DET FUNKER IKKE. I manualen fra ASUS står der at man kan komme ind i SERIEL BIOS ved at trykke TAB under POST BOOT UP men der sker intet. Jeg har oven i købet prøvet med 2 forskellige men identiske diske HÅBER DER ER ET ORAKEL DERUDE. Jeg har ikke noget net hjemme pt så min respons kan være lidt langsom. På forhånd tak
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. oktober 2005 - 11:40 #2
Avatar billede huset Praktikant
30. november 2005 - 15:09 #3
Har du fået en smule tid til at kaste feedback her eller lukke spørgsmålet!
Avatar billede huset Praktikant
17. december 2005 - 09:25 #4
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!