Avatar billede nicofar Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ipod, formateres til windows?

HEJ! JEg er ved at købe en brugt ipod, men sælgerne siger at den er til mac..! JEg har windows, hvordan får jeg det til at virke? (hvis jeg køber den?)
Tænker at man vel kan formatere ipod'en, så man kan overfører sange fra windows... Men hvad med kabler osv..?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
26. oktober 2005 - 23:21 #1
Den formaterer sig selv med det samme ;)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
26. oktober 2005 - 23:23 #2
Underforstået lige så snart du smider den i pcen og itunes finder den siger den at den skal formateres da den ikke kan forstå mac filerne og efter du har formateret den skal du smide den i strømkontakten i nogle minutter og bagefter er du klar til at bruge den på en windows maskine, men hvis du en dag vil bruge den på en mac gentager du bare samme process men det hele står på ipoden når du tilslutter den pcen
Avatar billede nicofar Nybegynder
28. oktober 2005 - 12:11 #3
mange tak! PErfekt, lige det jeg have brug for at vide! TAK!