Avatar billede fritter25 Nybegynder
26. oktober 2005 - 21:44 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Heatsink køler til P4

Hejsa.

Jeg har planer om at opbygge en ny PC udfra et Micro ATX bundkort, og med en CPU på ca. 2.6 eller 2.8, Socket 775.

Jeg har nu 2 problemer. Jeg vil slet ikke kunne høre den, da den skal køre næsten konstant - også om natten. Jeg sætter den dog ind i et skab! Hvilket kabinet skal jeg vælge, samt hvilken CPU køler vil dække mit behov? En ting er CPU kølingen, men en PSU på et kabinet larmer jo også!
Jeg vil helst have et SFF kabinet - dog ikke et krav!

Please hjælp!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:04 #1
denne CPU køler skulle kun larme ca. 12 db hvilket er meget lidt !!!
PSU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=152544 larmer kun 18 dba og det er også lidt af en PSu at være !

har dog ingen erfaring med produkterne men 2 sek så finder jeg nogle "kvalitets" produkter
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:07 #2
her er en god en: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20054 - 12 dba kvalitets PSU, dog kun på 350w men hvis du ikke skal casemodde, hvilket jeg fik indtrykket af at du ike skulle, ville jeg mene det er rigeligt !
den koster så også en tudselas, men hvad vil du egenligt ofre ? det er lidt nemmere når man har et budget.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:20 #3
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:21 #4
hov, det link jeg sagde du kunne vælge allesammen, passer ikke, da ikke alle er micro-ATX, sorry my bad
Avatar billede egr_sli Nybegynder
26. oktober 2005 - 22:23 #5
her er et SFF kabinet http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=159225 - fås også i "creme farvet" UDEN PSU og den koster 1500 kr.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. oktober 2005 - 16:59 #6
er du der ?
Avatar billede fritter25 Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:32 #7
Ja, sorry jeg ikke har svaret endnu. Jeg skal arbejde hele weekenden, og har pt. lige en masse andet i hovedet. Jeg kigger lige på dine udemærket svar i starten af næste uge!
Avatar billede fritter25 Nybegynder
04. januar 2006 - 20:47 #8
Jeg fandt en køler, og du får selvfølgelig point!