Avatar billede plnky Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sidewinnder Gamepad virker ikke i winxp

Sidewinnder Gamepad virker ikke i winxp??
Mit spørgsmål er om det er xp eller min computer?
Ved ikke om min gameport er aktiveret ude i biosen.. og hvad hedder den game port til sidewinner gamepad! Der er dog lys i gamepaddet når det er sat til computeren  men det virker ikke!
Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2005 - 16:13 #1
og du har installeret drivere til det ?
Avatar billede plnky Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:14 #2
det kan man ikke den siger noget om at det var lavet til en 32 bits ting og man kan ikke komme til at prøve igen for det virker som om at den ikke fatter at det sidder i computeren
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:18 #3
Har du XP 64?
Avatar billede plnky Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:20 #4
hvordan finder jeg ud af det??
Avatar billede boxer Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:28 #5
programmer - tilbehør - systemværktøjer - systemoplysninger
Avatar billede plnky Nybegynder
26. oktober 2005 - 16:31 #6
der står ikke xp 64 nogen steder
Avatar billede gratis Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:04 #7
|Kontropanel|Spilenhedder|--->Tilføj... kig i listen og se om der någet du ka bruge.
Avatar billede chrisrj Forsker
26. oktober 2005 - 17:11 #8
Sidewinder serien har ikke drivere til xp - serien er udgået...
Jeg har selv force feedback rat og pedaler/joystick. De virker sådan set, men windows kan ikke genkende dem og force'n virker ikke korrekt og i nogle spil virker det slet ikke...
Bare til din/jeres infomation :)
Avatar billede plnky Nybegynder
26. oktober 2005 - 17:21 #9
tak for det gratis.. du må gerne få dine point... så skriver du bare hej i et svar.. Men mange tak for hjælpen!
Avatar billede gratis Nybegynder
26. oktober 2005 - 23:01 #10
Hej plnky, herligt du fandt någet du ku bruge, jeg samler ikke på point,så læg selv et svar og snup dem :)
Avatar billede gratis Nybegynder
28. oktober 2005 - 12:40 #11
venlig ment information ;)  husk at lukke spørgsmålet det gør du ved selv at lægge et svar,MARKERE dit navn og trykke på accepter
Avatar billede plnky Nybegynder
09. november 2005 - 15:10 #12
tak! gratis