Avatar billede penta Nybegynder
26. oktober 2005 - 11:51 Der er 4 kommentarer

Hvilken db er den mest optimale at bruge?

Hvis jeg skal load mange billeder ind i flash fra en db - hvilken db vil så være den hurtigste ?
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
26. oktober 2005 - 12:16 #1
Pyha.. Du må først lære at koble Flash på en database.. AMFPHP projektet gør dette i et PHP MySql miljø som jo er open source og højst sandsynligt det miljø du har dit webhotel i..

Det er jo filnavnene på netop billederne du lagrer i DB som skal hentes ind og derefter bruges af MovieClipLoader klassen til dynamisk at loade .jpg filerne..

Det er ikke nemt men gå ind på www.amfphp.org og læs nærmere omkring projektet, der er mange andre forums der beskriver AMFPHP bedre men søg og find..
Avatar billede penta Nybegynder
26. oktober 2005 - 12:35 #2
Tak :) Virker det også til Flash 6
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
26. oktober 2005 - 13:34 #3
Ja det gør det netop, dog ikke MovieClipLoader Klassen, understøttes af Flash 7, hvilket jeg syntes at du skal bruge, da alle har version 7 pluginet i deres browser..
Avatar billede penta Nybegynder
06. juli 2006 - 15:56 #4
ok takker - kan du give et svar så du kan få point?