Avatar billede sugemallen Nybegynder
26. oktober 2005 - 09:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XAL og antivirus

Hejsa

Jeg har et problem med Norton corporate edition 10 og xal.
Pc'en booter hver gang jeg starter xal'en :o) Lidt træls.

Jeg har prøvet at exclude xal for virusscanning på klienten, men nej.

Jeg er sikker på det er nav'en det virker fint når den er deaktiveret.
Avatar billede laasby Nybegynder
15. november 2005 - 23:56 #1
Prøv at slå netværksscanning i SAV 10 fra.
Avatar billede sugemallen Nybegynder
16. november 2005 - 09:12 #2
Perfekt, den havde jeg overset :o(
Avatar billede laasby Nybegynder
16. november 2005 - 22:31 #3
Det kan også give dig ekstremt langsomme udskrifter hvis du ikke slår den fra.
Husk for optimal performance du skal slå den fra på både klienter og på serveren.

Husk at der er kommet en lille ekstra patch - du kan logge på http://licensing.symantec.com og downloade den version og patch som passer ti ldit licensnummer.

Håber det giver point :-)

/Laasby
Avatar billede sugemallen Nybegynder
17. november 2005 - 08:15 #4
Selvfølgelig gør det det :o)