Avatar billede rocky2000 Nybegynder
26. oktober 2005 - 07:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wordpro og Lotus Freelance Graphics Viewer

Jeg har nogle MEGET gamle dokumenter Som er skrevet i Wordpro Og Lotus Freelance Graphics. Men Word kan ikke åbne filerne ligeledes kan Openoffice heller ikke. Findes der ikke en Viewer som der gør at man for eksempel bare kan printe filen.

Med venlig Hilsen Rocky2000
Avatar billede b_hansen Novice
26. oktober 2005 - 09:49 #1
Måske. Har du prøvet at søge på deres hjemmeside? Jeg mener, de har en på www.lotus.com
Avatar billede b_hansen Novice
09. november 2005 - 08:37 #2
Du kan downloade en testversion af Keyview, der virker i 30 dage. Den finder du på www.keyview.com
Avatar billede b_hansen Novice
22. november 2005 - 08:47 #3
halloo....
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
22. november 2005 - 08:56 #4
Ja undskyld jeg har ikke har svaret. Sorry. Men det virkede. Tillykke med pointene.